The Sims 3 pro Apple iPhone – recenze

V kategorii (Aplikace) napsal Mirek Strnad dne 4. 6. 2009

Označeno tagy : , ,

Line Break

autor: Mirek Strnad (266 článků napsáno)

Autor je majitelem a šéfredaktorem mujiPhone.com, tento web založil, aby se mohl podělit o své zážitky a zkušenosti s jeho nejoblíbenějším telefonem.

sims3-logoNa obrazovky našich mobilních telefonů přicházejí populární simíci, či jak jim chcete říkat. Populární hra oblíbená poměrně širokým hráčským spektrem.

Začalo to na PC prvním dílem, pokračovalo to na konzole, na mobilní platformu nGage a nyní jsou Sims i na Apple iPhone. Nebudu Vás dlouho napínat, Sims jednoznačně patří k těm nejlepším hrám na iPhone. Aby také ne, když za nimi stojí EA. Sims přináší velmi dobré grafické zpracování. Propracovaná grafika a fakt, že se nic netrhá a vše je plynulé, je naprosto perfektním předpokladem pro dobrou hru. Sims nabízí vše na co můžete být zvyklí z klasických verzí. Hned na začátku si vytvoříte vlastní postavičku. Možnosti customizace jsou však značně omezené a výběr oblečků, účesu a dalších možností není tak bohatý, přesto věřím, že každý vytvoří postavičku, přesně takovou jakou chce. Poté je Váš simák již v základní domečku, stavět zdi podle svého nemůžete, ale utrácet za nábytek a za zařízení domu, můžete jak chcete. Dočkáte se zde všech klasických činností, které znáte. Budete chodit do práce, navštěvovat kamarády, vytvářet vztahy, o nic nepřijdete. Navíc je vše podkresleno klasickou „pozitivní“ hudbou na pozadí a simíci mluví opět svoji roztomilou hatmatilkou. Sims 3 jsou placení a zatím nebyla vypuštěna žádná LITE verze, což osobně ani nečekám. Tuhle hru rozhodně doporučuji a především kvůli tomu, že je to hra, která Vás bavit bude a také to trošku vybočuje z té klasické nabídky, kde hry jsou především na postřeh.

sims3-loadsims3-menu

sims3-postavasims3-hra

Informace o aplikaci: