Duke Nukem 3D – recenze

V kategorii (Aplikace) napsal Mirek Strnad dne 24. 8. 2009

Označeno tagy : , ,

Line Break

autor: Mirek Strnad (266 článků napsáno)

Autor je majitelem a šéfredaktorem mujiPhone.com, tento web založil, aby se mohl podělit o své zážitky a zkušenosti s jeho nejoblíbenějším telefonem.

duke nukem 3dDuke is back. Také vzpomínáte s úsměvem na tváři na tuto legendu? Duke patřil k těm prvním 3D hrám, které definovaly tento žánr. Tvůrci Duke Nukem 3D si velkou část svých příznivců získali především tím, že si nebrali žádné servítky. Duke se nebál ničeho a střílel do všeho a ze všeho lítala krev. Vaše oponenty jste mohli ničit rozličnými zbraněmi a navíc celá hra byla prošpikována různými narážky a zpestřeními, jako třeba level kopírující Mission Impossible, skrytou místnost ve stylu DOOM, možnost zaplatit striptérce za trochu pozornosti a mnoho mnoho dalšího.

duke start

Nyní se Duke, jako mnoho jiných PC klasik přesouvá i na displeje našich iPhonů. Duke je kompletní konverze toho co známe z PC verze na iPhone. Tudíž hratelnost, levely, zbraně, možnosti, všechno tohle zůstává nezměněné.

duke nukem must die

Rovnou se tedy přesuneme k tomu co nás zajímá nejvíce, ovládání. Protože i sebelepší hra může skončit jako naprostý odpad díky nepoužitelnému ovládání. Ovládání Duka je klasicky rozvržené, levá část natáčení a druhá část pro chození a  úkroky, pro speciální akce jako použít, střílet a skákat jsou speciální tlačítka, i přesto, že si rozvržení ovládacích prvků můžete nastavit dle libosti, ovládání mi absolutně nesedlo a místo na hraní, jsem pořád myslel na to prokleté ovládání.

end level duke

Duke Nukem 3D se kompletně přesunul na iPhone, se všemi zbraněmi, se všemi hláškami a se všemi svými povedenými levely, které Vás budou tak moc bavit jako kdysi. Škoda jen, že celé to kazí ovládání. Duke se, ale prodává za 2,39 EUR a ta stovka za trochu nostalgie určitě stojí. Duke sice nenabízí lite verzi pro otestování, ale plná verze má zase cenu nasazenou proklatě nízko. Pokud máte Duka rádi, rozhodně kupujte, pokud chcete nějakou super pařbu, spíše se poohlédněte jinde.

Pokud Vás Duke nalákal, odkaz do iTunes je ZDE.

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)